Klíčová slova

Pokud chcete mít úspěšný web, musíte vědět co potenciální zákazníci hledají a stránky optimalizovat tak, aby našli vás! Jedním z hlavních nástrojů jak toho docílit jsou klíčová slova. Před jejich návrhem musí být perfektní a číselně podložená analýza toho co uživatelé hledají. Jak na to? Čtěte dál. 

Analýza klíčových slov

Uvedu příklad. Vlastním cestovní kancelář a založil jsem nové stránky, samozřejmě chci co největší návštěvnost a proto si nejprve najdu, než začnu tvořit obsah, co nejvíce lidé vyhledávají a co je zajímá. K tomu použiju např. PLÁNOVAČ KLÍČOVÝCH SLOV na Google AdWords. Zadám spojení, které by mohlo vystihovat mou společnost, tedy "cestovní kancelář". Google mi navrhne vhodné fráze spolu s číslem, které říká kolikrát se tato fráze měsíčně vyhledává. Z výsledků zcela jasně uvidím, že fráze "super last minute" má přes 40.000/měsíc. Stejným způsobem navrhnu další klíčová slova. Pozor však na jejich velké množství, doporučuji okolo pěti frází.

Co s nimi?

Po detailní analýze keywords je začnete používat v textech, lépe pak v nadpisech článků ,nebo v nadpisech odstavců atd. Zkrátka musí být tyto výrazy vidět. Velký pozor si však dejte na přehlcení webu. Pokud budete opakovat několikrát stejný výraz, vyhledávač Vás může bloknout a vaší stránku pak již nikdo nevyhledá. Opět platí, že je velmi důležité tvořit kvalitní originální obsah a čas od času vložit klíčové slovo.

Best World Bookamker williamhill.com reviewbbetting.co.uk